STOMATOLOGIA POLAK

Nazywam się Jacek Polak.

Jestem właścicielem

3-stanowiskowego gabinetu Stomatologia Polak, który mieści się w Lędzinach w województwie śląskim.

Dlaczego chcieliście zmienić dotychczasowy program?

Głównym powodem zmiany programu było to, że szukaliśmy możliwości pracy zdalnej. Niestety poprzedni program nam tego nie udostępniał, ponieważ była to przypisana licencja do danego stanowiska komputerowego. I tak naprawdę praca z kartoteką pacjenta mogła się odbywać wyłącznie w trakcie pracy gabinetu. Kolejnym powodem dla którego zmieniliśmy chcieliśmy zmienić program była kwestia obsługi serwisowej, bardzo często pojawiające się błędy. Po zgłoszeniu musieliśmy czekać przez kilka dni a nawet tygodnie na ich rozwiązanie. W obecnej sytuacji wygląda to dużo dużo sprawniej. 

Z jakimi obawami mierzyliście się przed przystąpieniem do IQ Dental?

Główną obawą była kwestia przeniesienia bazy danych pacjentów czy te dane zostaną w pełni zachowane i czy dostęp do nich będzie tak samo łatwy jak w poprzednim programie, czy nie będzie tutaj jakichś braków z poprzedniej dokumentacji. 

Czy widzicie jakieś korzyści po wdrożeniu IQ Dental?

Po wprowadzeniu programu IQ Dental zauważyliśmy olbrzymią zmianę chociażby w tej kwestii, że program pozwala nam dużo lepiej komunikować się zarówno z pacjentami jak i wewnątrz zespołu. Program pozwala dużo sprawniej prezentować plany leczenia pacjentom dzięki fajnym wizualizacją, które są wbudowane w możliwość programu. Pozwolił nam to na czym mi bardzo zależało na dużo lepszej komunikacji wewnątrz zespołu. Większość danych pacjentów obecnej sytuacji mamy zcyfryzowanych. Brakowało nam tylko miejsca, w którym moglibyśmy tymi wszystkimi danymi zarządzać i w ten sposób prowadzić nawet zdalne konsultacje między specjalistami udostępniając im całą bazę a nawet tworząc wewnątrz programu zadania przypisane do danego lekarza. Dzięki temu oszczędzamy czas lekarzy i przyspieszamy pewne procesy diagnostyczne. Właśnie dzięki tej możliwości. 

Jak ocenianie współpracę z zespołem IQ Dental?

Osobiście bardzo pozytywnie oceniam całą współpracę z supportem IQ Dental. Dotyczy to zarówno takich drobnych pytań, które pojawiają się w trakcie wdrażania i pracy nad w programie. Dzięki funkcji Help Desk ta odpowiedź jest praktycznie natychmiastowa. Natomiast drugim aspektem bardzo pozytywnym dla mnie jest to, że program jest bardzo rozwojowy i cały support jest bardzo otwarty na pewne uwagi odnośnie dalszego rozwoju programu, co pozwala nam też na tym etapie troszeczkę dostosować ten program pod nasze indywidualne potrzeby. 

Czy polecicie IQ Dental innym gabinetom stomatologicznym?

Osobiście każdej osobie, każdej placówce, która planuje wejść w elektroniczną ewidencję medyczną bądź planuje zmianę obecnego systemu poleciłbym program IQ Dental.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram