BAŃCZYK STOMATOLOGIA

Nazywam się Łukasz Bańczyk. Prowadzę gabinet klinikę w Częstochowie, 5 fotelową.

Dlaczego chcieliście zmienić dotychczasowy program?

W zeszłym roku podjęliśmy decyzję o zmianie systemu ze względu na to, że oprócz stomatologii w naszej klinice znajduje się również wiele innych poradni, blok operacyjny. Mieliśmy jeden wspólny program, który obejmował te wszystkie dziedziny. On nie był zły ale nie był dostosowany do stomatologii. Miał mało funkcji przydatnych stricte lekarzom stomatologów więc rozpoczęliśmy poszukiwania różnych programów. Zastanawialiśmy się nad tym bardzo długo bo wiadomo, że żeby dobrze wybrać program do obsługi pacjenta to jest bardzo bardzo kluczowe ze względu na to, że każda kolejna zmiana niesie za sobą naukę całego personelu od nowa. Więc chcieliśmy bardzo dobrze ten program wybrać tak, żebyśmy nie musieli go przez wiele lat zmieniać. Zdecydowaliśmy się na IQ Dental przede wszystkim dlatego, że jest on w chmurze i jest on dostępny z każdego miejsca można powiedzieć na ziemi. Mamy do tego pełen dostęp w każdej chwili o każdej porze dnia i nocy. Tą drugą ważną dla mnie rzeczą jeżeli chodzi o IQ Dental jest to, że możemy tworzyć tam bardzo bardzo kompleksowe i bardzo dokładne plany leczenia, które możemy następnie przestawiać pacjentom. Możemy komunikować się z innymi lekarzami, którzy pracują u nas w klinice, żeby ten plan jak najbardziej zrealizować synchronicznie i z jak najlepszym dla pacjenta.

Przed jakimi obawami mierzyliście się przed przystąpieniem do IQ Dental?

Jeżeli chodzi o wątpliwości mieliśmy tylko dwie. Pierwsza to jest to, że jest to w chmurze. A druga oczywiście cały personel miał obawy jak będzie ze zmianą i nauką nowego programu, ale to wiadomo obojętnie jaki program się zmienia ta obawa jest zawsze gdyż trzeba się wszystkiego nauczyć od początku. Ale program IQ Dental jest na tyle intuicyjny że cały personel w ciągu tygodnia opanował go na tyle, żeby można było z niego bez najmniejszego problemu korzystać. Oczywiście codziennie odkrywamy nowe funkcje, które nam się przydają w planowaniu leczenia, w rozmowie z pacjentami, w konsultacjach możemy pokazywać problemy. Bardzo fajne są animacje, które pacjentom to unaoczniają. W bardzo prosty sposób możemy im to przekazać i wtedy oni doskonale wiedzą o czym mówimy i w czym jest problem. 

Czy widzicie jakieś korzyści po wdrożeniu IQ Dental?

Jeżeli chodzi o korzyści dla mnie jako lekarza tak jak już wspominałem największą korzyścią jest możliwość napisania i później kontrolowania planu leczenia. Na jakim etapie ten plan leczenia jest w danym momencie u danego pacjenta. Możemy w każdej chwili do tego wrócić, sprawdzić czy ten pacjent jest umówiony na kolejne wizyty. To jest bardzo bardzo przydatne jeżeli chodzi o moją funkcję lekarza. Jeżeli chodzi o funkcję właściciela gabinetu to bardzo fajnym narzędziem jest to, że w każdej chwili mogę sprawdzić statystyki. Dzięki możliwości kontroli ilości pacjentów i obrotu możemy sprawdzać czy nasze cele na dany miesiąc zostały założone czy z budżetuje się nam cały plan na dany miesiąc. Bardzo fajny w IQ Dental jest też moduł zadań dzięki któremu możemy się całym zespołem komunikować. Recepcja może sobie przepisywać zadania, może przepisywać zadania lekarza, może przypisywać zadania asystentką. Dzięki temu żaden detal w klinice nam nie umyka bo on zawsze wisi i każdy ma do niego dostęp o każdej porze dnia i może to zadanie zrealizować. Na pewno ono nie zostanie pominięte. Bardzo fajną funkcją jest możliwość otagowania zdjęć w IQ Dental i dzięki temu możemy po danych w bardzo szybki sposób wyszukiwać zdjęcia, które są potrzebne do prezentacji na szkolenia dla lekarzy czy do rozmowy o pacjencie z innym lekarzem w klinice. To jest bardzo bardzo fajna i przydatna funkcja. 

Jak ocenianie współpracę z zespołem IQ Dental?

Wdrażanie programu w naszej klinice było bardzo proste ze względu na to, że mieliśmy ciągle wsparcie z help deskiem z konsultantami którzy nas wdrażali. Nie musieliśmy robić zebrania wspólnego na którym są wszyscy, tylko w każdym momencie ktokolwiek nie miał problemu mógł się połączyć z konsultantem i w danym momencie jego problem był praktycznie natychmiast rozwiązywany, co bardzo przyspieszyło cały program wdrażania. Myślę, że po dwóch tygodniach byliśmy praktycznie gotowi całkowicie do tego żeby przejść na IQ Dental.

Czy polecicie IQ Dental innym gabinetom stomatologicznym?

Myślę, że śmiało mogę wam wszystkim zarekomendować ten program jeżeli prowadzicie czy to pojedyncze gabinety czy naprawdę duże kliniki. Ten program nadaje się w stu procentach. Jest bardzo intuicyjny i zawsze porównuję go do intuicji w iPhone'ach tu praktycznie jeżeli ma się jakieś wyczucie to ciężko się zgubić. Program prowadzi za rękę więc bardzo bardzo polecam.

Sprawdź czy Wasz gabinet jest gotowy na Elektroniczną Dokumentację Medyczną i wysyłkę zdarzeń medycznych do platformy P1!

This will close in 0 seconds

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram