Specjalistyczna klinika

Nazywam się Piotr Przecherski jestem współwłaścicielem i zarządzam pracą gabinetu ortodontycznego w Katowicach. 

Dlaczego chcieliście zmienić dotychczasowy program?

Poszukiwałem programu, który umożliwi mi efektywne koordynowanie pracy mojego zespołu nawet wtedy kiedy nie jestem na miejscu. Dzięki IQ Dental mogę to robić nawet z tabletu czy telefonu komórkowego. Nie jest to żaden problem abym komunikował się i delegował zadania do pojedynczych członków swojego zespołu. 

Z jakimi obawami mierzyliście się przed przystąpieniem do IQ Dental?

Przed ostateczną decyzją o zakupie IQ Dental właściwie jedyne czego obawiałem się to problem migracji dotychczasowych danych naszych pacjentów. Muszę przyznać że zespół IQ Dental zrobił to naprawdę perfekcyjnie i elastycznie przeszliśmy z dnia na dzień do pracy z nowym oprogramowaniem mając wszystkie poprzednie dane. Obawiałem się również jak szybko mój zespół będzie dobrze i efektywnie pracował w nowym oprogramowaniu. To okazało się również bardzo miłym zaskoczeniem. Po dwugodzinnym szkoleniu mój zespół wiedział wszystko czego trzeba aby zupełnie bezproblemowo pracować w IQ Dental.

Czy widzicie jakieś korzyści po wdrożeniu IQ Dental?

Przejście na IQ Dental bardzo usprawniło pracę w moim gabinecie ale również komunikację moją z poszczególnymi pracownikami. Dzięki temu zacząłem również mierzyć konwersje z konsultacji i mam na bieżąco dostęp do raportów generowanych na każdym etapie leczenia pacjenta. Dodatkową zachętą do zakupu IQ Dental były bardzo niskie koszty w porównaniu do rocznej opieki serwisowej programu, który miałem dotychczas.

Witajcie. Nazywam się Kamil Stefański. Jestem współwłaścicielem gabinetu ortodontycznego w Katowicach.

Dlaczego chcieliście zmienić dotychczasowy program?

Do zmiany oprogramowania do zarządzania gabinetem skłoniło nas kilka rzeczy. Z mojego punktu widzenia taka najważniejsza to był między innymi dostęp zdalny do karty pacjenta i do naszych opisów. Dlatego zdarza się, że często plan leczenia tworzę poza gabinetem. W związku z tym jest to dla mnie bardzo ważna funkcja, aby móc się zdalnie zalogować do karty pacjenta, móc podejrzeć coś napisać, coś dopisać, czasem coś delikatnie zmienić.

Czy widzicie jakieś korzyści po wdrożeniu IQ Dental?

Z punktu widzenia lekarza bardzo ważną funkcją w IQ Dental jest delegowanie zadań. Dzięki modułowi zadań mogę w jasny klarowny sposób zapisać pewne polecenia pozostałym członkom zespołu jednocześnie mając pewność, że te zadania zostaną zrealizowane a dany aparat dla pacjenta w odpowiednim dniu będzie przygotowany. Kolejną taką ważną rzeczą dla mnie jest możliwość tworzenia szablonów planów leczenia. W ortodoncji często plany leczenia powtarzają się a więc w łatwy sposób mogę stworzyć dany szablon np. pod leczenie aparatem stałym, kosmetycznym, metalowym tudzież samoligaturującym lub pod np. leczenie aparatem nakładkowym. Wówczas tworząc plan leczenia dla nowego pacjenta odczytuję go z szablonu nie tracąc przy tym czasu na wprowadzanie każdej pozycji osobno, co jednocześnie jest bardzo użyteczne, dlatego że nie boję się, że którejś pozycji kluczowej pominę a często zdarzało mi się kiedy nie miałem w programach do prowadzenia gabinetu opcji szablonu planu leczenia.
W IQ Dental jest jeszcze jedna fantastyczna funkcja mianowicie ortodoncji, którzy mają gabinety wielospecjalistyczne i zajmują się konsultacją i rozdzielaniem leczenia na innych specjalistów jak na przykład leczenie zachowawcze, endodoncja, chirurgia skorzystają na pewno z funkcji inteligentnego generowania planów leczeń i procedur. Mianowicie wykonując dobrze diagram zębowy program automatycznie w sposób inteligentny tworzy nam ramowy plan leczenia z procedurami, które powinny zostać u danego pacjenta wykonane co zdecydowanie zaoszczędza czas takiego lekarza jak i zwiększa skuteczność, bo po prostu lekarz nie pominie żadnej koniecznej procedury, która u danego pacjenta powinna zostać wykonana.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram