Czas na kolejną potężną aktualizacje! Tym razem do IQ Dental trafia możliwość przyjmowania podpisów pacjentów na urządzeniach mobilnych! Mamy nadzieje, że usprawni to pracę w waszych gabinetach! Do tego oczywiście kolejne usprawnienia, które ułatwią korzystanie z aplikacji IQ Dental, zapraszamy do lektury!
W pierwszej fazie wdrożenia zbierania podpisów w wersji elektronicznej dodaliśmy możliwość podpisu
a) Ankiety COVID,
b) Ankiety ogólnej,
c) Wywiadu medycznego.
Przykład:
1. Otwieramy kartę pacjenta i wybieramy np. Ankietę COVID, a następnie klikamy ikonę QR kodu.
2. Następnie otworzy się okno z QR kodem. Aby go użyć należy:
a) Otworzyć aplikację "Aparat" na urządzeniach firmy Apple
b) Pobrać aplikację do czytania kodów ze sklepu Google Play dla urządzeń z Androidem
Kod skanujemy na urządzeniu, na którym później pacjent będzie dokonywał podpisu. Może być to zarówno tablet dostępny na recepcji, jak i urządzenie mobilne pacjenta.
3. Po zeskanowaniu kodu na urządzeniu mobilnym, otworzy się nam okno, gdzie pacjent będzie mógł uzupełnić, a następnie podpisać ankietę.
Po kliknięciu ZATWIERDŹ, podpisana ankieta zostaje zapisana w systemie.
Proces wygląda analogicznie w przypadku Ankiety ogólnej oraz Wywiadu medycznego
Będąc na widoku wizyty, po kliknięciu Historia zmian, otworzy się okno z informacją o historii zmian związanych z tą wizytą.
Dla poprawy komfortu korzystania z kalendarza, zmieniliśmy kolor, a przede wszystkim poszerzyliśmy suwaki.
Dodaliśmy możliwość dodania wielu lokalizacji.
Najważniejsze informacje:
a) Każda lokalizacja może mieć przypisanych innych lekarzy,
b) Przełączanie pomiędzy lokalizacjami odbywa się za pomocą listy dostępnej w górnej części aplikacji,
c) Mamy wspólną bazę pacjentów dla wszystkich lokalizacji,
d) Wszystkie statystyki, za wyjątkiem tych dotyczących pacjentów, prezentowane są per lokalizacja.
Oprócz imienia i nazwiska pacjenta, mamy teraz informacje o numerze telefonu, numerze PESEL oraz adresie zamieszkania.
Poprawiliśmy filtry według których aplikacja wyszukiwała wolne terminy i oprócz grafiku pracy lekarza, bierzemy teraz pod uwagę również dni pracy gabinetu, czyli np. święta państwowe lub inne dni wolne od pracy zaznaczone w Ustawieniach kalendarza.
Przy próbie dezaktywacji pracownika, będzie możliwość globalnego zarządzania jego wizytami. Możemy albo odwołać wszystkie wizyty lub przepisać je na innego pracownika.