Podpisy pacjentów na urządzeniach mobilnych!

Czas na kolejną potężną aktualizacje! Tym razem do IQ Dental trafia możliwość przyjmowania podpisów pacjentów na urządzeniach mobilnych! Mamy nadzieje, że usprawni to pracę w waszych gabinetach! Do tego oczywiście kolejne usprawnienia, które ułatwią korzystanie z aplikacji IQ Dental, zapraszamy do lektury!

1. Zbieranie podpisów pacjentów na urządzeniach mobilnych

W pierwszej fazie wdrożenia zbierania podpisów w wersji elektronicznej dodaliśmy możliwość podpisu

  a) Ankiety COVID,

  b) Ankiety ogólnej,

  c) Wywiadu medycznego.

Przykład:

1. Otwieramy kartę pacjenta i wybieramy np. Ankietę COVID, a następnie klikamy ikonę QR kodu.

2.  Następnie otworzy się okno z QR kodem. Aby go użyć należy:

  a) Otworzyć aplikację "Aparat" na urządzeniach firmy Apple

  b) Pobrać aplikację do czytania kodów ze sklepu Google Play dla urządzeń z Androidem

Kod skanujemy na urządzeniu, na którym później pacjent będzie dokonywał podpisu. Może być to zarówno tablet dostępny na recepcji, jak i urządzenie mobilne pacjenta.

3. Po zeskanowaniu kodu na urządzeniu mobilnym, otworzy się nam okno, gdzie pacjent będzie mógł uzupełnić, a następnie podpisać ankietę.

Po kliknięciu ZATWIERDŹ, podpisana ankieta zostaje zapisana w systemie.

Proces wygląda analogicznie w przypadku Ankiety ogólnej oraz Wywiadu medycznego

2. Odświeżenie wydruku historii wizyt

3. Prezentacja historii zmian konkretnej wizyty

Będąc na widoku wizyty, po kliknięciu Historia zmian, otworzy się okno z informacją  o historii zmian związanych z tą wizytą.

4. Zmiana koloru suwaków

Dla poprawy komfortu korzystania z kalendarza, zmieniliśmy kolor, a przede wszystkim poszerzyliśmy suwaki.

5. Wiele lokalizacji

Dodaliśmy możliwość dodania wielu lokalizacji.

Najważniejsze informacje:

  a) Każda lokalizacja może mieć przypisanych innych lekarzy,

b) Przełączanie pomiędzy lokalizacjami odbywa się za pomocą listy dostępnej w górnej części aplikacji,

c) Mamy wspólną bazę pacjentów dla wszystkich lokalizacji,

d) Wszystkie statystyki, za wyjątkiem tych dotyczących pacjentów, prezentowane są per lokalizacja.

6. Rozszerzenie wyników globalnej wyszukiwarki

Oprócz imienia i nazwiska pacjenta, mamy teraz informacje o numerze telefonu, numerze PESEL oraz adresie zamieszkania.

7. Odświeżone widgety

8. Odświeżony moduł zadań

9. Optymalizacja modułu znajdź wolny termin/przełóż wizytę

Poprawiliśmy filtry według których aplikacja wyszukiwała wolne terminy i oprócz grafiku pracy lekarza, bierzemy teraz pod uwagę również dni pracy gabinetu, czyli np. święta państwowe lub inne dni wolne od pracy zaznaczone w Ustawieniach kalendarza.

10. Automatyczne zarządzanie wizytami dezaktywowanego pracownika

Przy próbie dezaktywacji pracownika, będzie możliwość globalnego zarządzania jego wizytami. Możemy albo odwołać wszystkie wizyty lub przepisać je na innego pracownika.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram