W tej aktualizacji skupiliśmy się na mniejszych, ale bardzo ważnych funkcjonalnościach, które używa praktycznie każdy użytkownik IQ Dental. Po więcej szczegółów zapraszamy do dalszej części wpisu.
Na etapie tworzenia i edycji planu leczenia, dodaliśmy możliwość edycji domyślnie podstawionych cen dla konkretnych wariantów i etapów, które planujemy zrealizować w planie leczenia.
Dzięki temu możemy tworzyć plany jeszcze lepiej dopasowane do konkretnego pacjenta.
Dodaliśmy możliwość wyboru, tego co ma znaleźć się na wydruku historii wizyt.
W kolejnych tygodniach będziemy dalej rozwijać tą część aplikacji!
Podczas dodawania nowego pacjenta, aplikacja weryfikuje czy osoba z tym numerem telefonu znajduje się już w systemie.
Mamy nadzieję, że pomoże to uniknąć zapisywania kilka razy tych samych pacjentów.
Aplikacja będzie przypominała, że na stronie, na której aktualnie pracujemy są niezapisane zmiany.
Pozwoli to uniknąć z sytuacji w której tracimy np. cały opis do procedury.
Każdy pracownik ma możliwość edytowania oraz usunięcia notatki przypisanej do konkretnego pacjenta.
Na prośbę części klientów rozszerzyliśmy możliwość wyboru elementów do każdej procedury w aplikacji.
Mamy nadzieję, że usprawni to pracę szczególnie dla osób z rejestracji jak również koordynatorów leczenia.