W listopadzie popracowaliśmy sporo nad edycją wizyt, zarówno przed jej rozpoczęciem (data z przyszłości) jak również po jej zakończeniu. Na prośbę stomatologów, w celu ułatwienia opisywania wizyt pacjentów dodaliśmy możliwość tworzenia własnych szablonów notatek. Ponadto, w związku z tym, że wielu naszych klientów przechodzi z karty papierowej na dokumentację prowadzoną w wersji elektronicznej, rozszerzyliśmy kartę pacjenta o dodatkowe pole: numer karty papierowej. Stworzyliśmy również statystykę mierzącą skuteczność konsultacji i wizyt pierwszorazowych, która pozwoli na weryfikację tego jak przebiegają pierwszorazowe wizyty pacjentów.
Kilka ciekawych aktualizacji usprawniających pracę stomatologów, szczegIQ Dentalnie dotyczących edycji wizyt oraz tworzenia niezaleznych szablonów notatek. Włascicielom i managerom gabinetów zapewne przypadnie do gustu natychmiastowa informacja dotyczaca skuteczności konsultacji i wizyt pierwszorazowych.
Zdarza Ci się przypadkowo realizować wizyty z dnia jutrzejszego? W IQ Dental to nie problem. W momencie próby realizacji wizyty zaplanowanych na kolejne dni otrzymasz powiadomienie o takiej sytuacji. Od razu masz wybór czy chcesz anulować rozpoczęcie tej wizyty, czy może jednak chcesz ją rozpocząć i przenieść na dzisiaj ponieważ pacjent z jutra przyszedł dzień wcześniej z powodu bólu zęba.
Statystyka mierząca skuteczność konsultacji i wizyt pierwszorazowych pozwoli Ci na weryfikację tego jak przebiegają wizyty pierwszorazowe pacjentów przyjmowanych w Twojej praktyce. Znajdziesz tam podział na dwie kategorie: wizyty pierwszorazowe bez leczenia oraz wizyty pierwszorazowe z leczeniem. W pierwszej z nich zbierane są informacje odnośnie wizyt, na których odbywały się tylko konsultacje bez realizacji leczenia, natomiast druga pokazuje wizyty, na których realizowane były również inne procedury.
Czasami zdarza się, że trzeba edytować zakończoną wizytę. Zapomnieliśmy dodać lub usunąć procedury? Po dodaniu komentarza możemy edytować zakończone, a nawet rozliczone już wizyty. Wszystko dla ułatwienia codziennej pracy w gabinecie.
Dodaliśmy możliwość tworzenia szablonów notatek w celu ułatwienia opisywania wizyt pacjentów. Administrator może stworzyć notatki dostępne dla wszystkich użytkowników, natomiast każdy lekarz może dodać jeszcze inne swoje szablony, ponieważ jak wiemy zupełnie inne szablony wykorzystuje ortodonta, a zupełnie co innego potrzebuje implantolog.
W związku z tym, że wielu naszych klientów przechodzi z karty papierowej na dokumentację prowadzoną w wersji elektronicznej, rozszerzyliśmy kartę pacjenta o dodatkowe pole: numer karty papierowej.
Rozszerzyliśmy możliwe oznaczenia na diagramie o takie statusy jak: ząb zatrzymany, złamanie w wyniku urazu, ząb wyrzynający się, ząb w trakcie leczenia oraz ząb do obserwacji.
Odświeżyliśmy listę specjalizacji, aby odpowiadały liście tych faktycznie występujących w rozporządzeniu ministra zdrowia w sprawie specjalizacji.