We wrześniu poprawiliśmy wygląd kalendarza, dodaliśmy możliwość wydruku cennika, poprawki z SMSami oraz możliwość wysyłki zdarzeń medycznych dla podmiotów leczniczych.
Część z Państwa prosiła nas o wzmocnienie kolorów grafiku pracy personelu na widoku kalendarza.
Kolory są teraz "pełniejsze", a dodatkowo można wybrać kolor czcionki - biały lub czarny.
Poprawiliśmy czytelność wydruku cennika. https://iqdental.app/ustawienia/zabiegi/procedury
Podobnie jak wcześniej możemy pobrać wersję do wydruku (PDF) lub do edycji (XLSX)
W pierwotnej wersji link z potwierdzeniem wiadomości był aktywny jedynie 48 godzin od momentu wysłania do pacjenta. Po tym czasie link przestawał być aktywny, a po jego kliknięciu była prośba o zalogowanie do aplikacji.
Po naszej zmianie, SMS-y wysyłane po 23 września, będą aktywne 30 dni, a po ich wygaśnięciu pacjent otrzyma informacje o tym, że link przestał być aktywny.
Dla uspójnienia nazewnictwa w programie, zmieniliśmy nazwę problemu Ząb do reendo na Ząb do powtórnego leczenia kanałowego.
Uruchomiliśmy wysyłkę zdarzeń medycznych dla podmiotów leczniczych, które mają skonfigurowane certyfikaty do połączenia z platformą P1 (https://iqdental.app/ustawienia/certificates/subject_entity)
W chwili obecnej pracujemy nad tym, aby jak najszybciej uruchomić wysyłkę Zdarzeń medycznych oraz wystawianie recept również dla Praktyki zawodowej.
Rozszerzyliśmy możliwość pokazywania notyfikacji o zakończeniu wizyty, które do tej pory prezentowane były tylko dla rejestracji. Wystarczy w ustawieniach konta zaznaczyć checkbox "Pokaż notyfikacje o zakończonej wizycie"
Tak dodana notatka będzie z automatu dodana, gdy umówimy pacjentowi wizytę w kalendarzu.