W kolejnej już aktualizacji skupiliśmy się mocno na zmienieniu wyglądu programu, tak żeby był był jeszcze łatwiejszy i bardziej przyjazny w obsłudze. Zmianą uległy głównie menu ustawień oraz widok dodawania pacjentów i widok procedur. Zapraszamy do lektury!
1. Przebudowanie menu ustawień.
Podzieliliśmy ustawienia na PODSTAWOWE oraz ZAAWANSOWANE.
2. Wydruk listy wizyt
W związku z tym, że bardzo pozytywnie przyjęliście Państwo nową funkcję w kalendarzu, postanowiliśmy rozszerzyć jej funkcjonalność o wydruk nie tylko dnia dzisiejszego, ale również innych okresów.
Oprócz wyboru okresów jest też możliwość dodania do wydruku dodatkowych danych pacjenta (adres, PESEL, nr karty papierowej oraz e-mail).
Poprawiliśmy również opcję wyświetlanej notatki - teraz pokazywać będziemy informacje o wizycie, czyli notatkę dodawaną na etapie umawiania pacjenta.
3. Diagramy historyczne
Widok diagramów historycznych przedstawia teraz listę wizyt, gdzie możemy porównać diagramy przed i po wizycie.
4. Nowy widok dodawania pacjentów
Zmieniliśmy widok dodawania nowych pacjentów. Teraz wszystkie dane można uzupełnić na jednym widoku. Dodatkowo możemy dodać Opiekuna pacjenta.
Oprócz tego dodaliśmy Ustawienia dla rejestracji, gdzie można wybrać, które dane mają być obowiązkowe do wpisania przy tworzeniu nowych pacjentów
5. Nowy widok procedur
Oprócz odświeżenia widoku edycji procedur, dodaliśmy również możliwość skonfigurowania kosztów materiałów oraz labu, które będą przeniesione do ustawień prowizji. Na chwilę obecną aktualizacja kosztów będzie dotyczyła tylko tych pracowników, dla których wcześniej ręcznie nie ustawialiśmy tych kosztów.
Od razu uspokajam, że już w przyszłym tygodniu pojawi się nowy checkbox pozwalający nadpisać również te koszty dodane ręcznie.